Shabby Holic

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Josefin Ringdahl - 29 september 2013 17:47

Ja nu är det ju söndag som sagt och imorgon är det skola igen. Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen efter en enormt lång helg, vilken min har varit :)

I fredags fyllde jag år och på kvällen firade jag min födelsedag med lite mysigt folk med middag och sånt.
Igår var jag och Philip på Gekås och shoppade och på kvällen stack vi ut på en klubb och festade loss och jag satte sprätt på en del pengar, haha :)
Nu sitter jag på kalas hos Philips syskonbarn Elise, trevligt trevligt!

Men vilken sjuk känsla det är att vara arton, helt otroligt skönt även om det känns lite jobbigt med allt ansvar!

Ni får ha det trevligt nu!

Sök i bloggen

Presentation


Hej!
Jag heter Josefin och jag går på bryggeriets gymnasium i Malmö.
Här på bloggen kommer jag att skriva om lite allt möjligt, vad som gör mig glad och jag hoppas på att få kunna göra er glada!
Like it or not!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards